Search Cart 0

Verzend informatie

Verzendinformatie
Vanwaar wordt er verzonden?

Alles wordt verzonden vanuit Nederland.


When will my order be shipped?

Alle bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verzonden. Ik doe mijn best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Houd er rekening mee dat deze kleine onderneming door één persoon wordt gerund. Het kan dus voorkomen dat je bestelling later verzonden wordt. Alvast bedankt voor je geduld!

Voorlopig doe ik nog niet aan pre-orders.


Kan ik een track & trace-code krijgen?

Track & trace is beschikbaar voor de meeste bestellingen. De prijs verschilt per land (ongeveer tussen de 5 & 13 euro). Mocht je bij het verzenden geen track & trace hebben ontvangen, stuur mij een e-mail.


Wat zijn de geschatte levertijden?

De geschatte levertijden gaan in vanaf het moment dat je bestelling is verzonden (dus exclusief verwerking en inpakken):

  • Nederland (binnenlands): 1-5 werkdagen*
  • Europa: 1-10 werkdagen
  • Internationaal: 2-8 weken

Let op: dit zijn slechts schattingen en kunnen variëren afhankelijk van de douane-afhandeling en postdiensten van jouw land. Door iets in deze shop te kopen, ga je akkoord met deze mogelijke levertijden.

*Soms heeft de Post in Nederland vooral met kleine pakketjes vertraging. Houd de track & trace die ik je mee stuur goed in de gaten. Mocht je pakket te laat zijn, raad ik je aan om eerst PostNL of DHL zelf te contacteren. Die hebben meer informatie dan ik en kunnen het pakketje traceren. Mocht het kwijt zijn geraakt, zijn zij ook verantwoordelijk voor het vergoeden ervan.


Mijn bestelling is nog niet aangekomen. Wat is er gebeurd?

Als je bestelling na 8 weken nog steeds niet is aangekomen, neem dan contact met me op via artofhowlita@gmail.com met je ordernummer. Ik ben niet verantwoordelijk voor bestellingen die verloren gaan of worden teruggestuurd wegens een verkeerd adres. Ik bewaar foto’s van alle bestellingen als bewijs van verzending.


Mijn bestelling is beschadigd aangekomen / dit was niet wat ik had besteld

Het spijt me enorm voor het ongemak. Stuur alsjeblieft een foto van de beschadigde producten en ik zal ze vervangen of het bedrag terugbetalen. Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen of er iets ontbreekt, krijg je uiteraard een vervanging. Mail je naam + ordernummer + adres + foto’s binnen 7 dagen en ik doe mijn best om het probleem op te lossen.


Wat is jullie retourbeleid?

Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Zodra een bestelling verzonden is, accepteer ik geen retouren of terugbetalingen, tenzij het product tijdens transport beschadigd is en je geen vervangend artikel wilt.

Bestellingen die worden teruggestuurd vanwege onjuiste adressen kunnen opnieuw worden verzonden tegen betaling van de verzendkosten, of ik kan de producten behouden en je krijgt dan een gedeeltelijke terugbetaling (volledige terugbetaling van de producten, maar niet van de verzendkosten).


Douanekosten

Internationale klanten zijn verantwoordelijk voor eventuele douanekosten bij ontvangst van hun bestelling. Controleer de douaneregelgeving van jouw land voordat je bestelt.

Verzending naar de US

Vanwege de hoge tarief kosten naar de US, verzend ik voorlopig geen pakketen daar naar toe. Wil je toch graag mijn artwork als print? Check dan mijn INPRNT shop.

Menu
Howlita
Shop