Search Cart 0

FAQ

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Meestal verzend ik mijn producten binnen 3 werkdag(en). Houd er rekening mee dat ik een eenmansbedrijf ben en het soms
wat langer kan duren. Je krijgt altijd bevestiging dat je bestelling verzonden is

Hoe kan ik betalen?

Je kan betalen met PayPal & Ideal.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

Dit verschilt per bestelling en waar de bestelling naar toe moet. De verzendkosten worden berekend bij het afrekenen.

Krijg ik het geld terug als mijn bestelling zoek is of beschadigd is geraakt?

Nee, ik zorg er altijd voor dat je bestelling goed word verpakt om de kans op beschadiging te voorkomen. Maar Als je bestelling verloren of beschadigd raakt is dat helaas buiten mijn verantwoordelijkheid. Omdat ik geen invloed heb op de post. Je kan er voorkiezen om je post aangetekend te laten versturen. Meld dat bij je bestelling bij ‘opmerkingen’. Hier komen wel extra kosten bij. Maar mocht er toch iets met je bestelling gebeurd zijn voel je altijd vrij contact op te nemen. Dan kijk ik of we samen toch tot een compromis kunnen komen.

Ik zie dat je bij een con staat die ik wil bezoeken, kan ik mijn bestelling daar bij je ophalen?

Dat kan zeker! Plaats je bestelling normaal en i.p.v. dat je drukt op ‘verzenden via post’ druk je op ‘ophalen bij een con’. En zet er dan in de opmerkingen bij om welke con het gaat. Ik zorg dat ik je bestelling bij me heb. Zorg wel dat je een bewijsje hebt van de geplaatste bestelling als je het komt ophalen.

Is het mogelijk mijn bestelling ergens ander op te halen?

Alleen bij traditioneel werk en commissies is het mogelijk je bestelling bij mij thuis op te halen. Elke andere bestelling is alleen te krijgen op een con of via de post.

Wil je mijn print signeren?

Natuurlijk! Zet bij opmerkingen dat je graag je print gesigneerd wil hebben en of je dat op de voor of achterkant wilt. Vaak zal ik met een stift een handtekening ergens in een hoek zetten.

Ik wil graag iets op maat laten maken, kan dat?

Dat kan zeker. Ga naar mijn ‘commissies’ en lees alle informatie daar. Afhangend van wat je wilt zal ik een offerte voor je maken. Houd er rekening mee dat ik commissies niet altijd heb openstaan. Je kan je altijd op de wachtlijst laten zetten als het geen haast heeft.

Ik ben niet blij met mijn bestelling en wil deze retourneren, kan dat?

Bij elke bestelling heb je 30 dagen bedenk tijd. Zolang het product niet beschadigd is, kun je deze terugsturen en krijg je je geld terug excl. de verzendkosten.

Ik wil een kopie maken van je product. Mag ik dit doen?

Nee, je mag absoluut geen kopieën maken van de producten. De bestelde producten zijn voor eigen gebruik. Je mag deze niet kopiëren en/of doorverkopen.

Ik zie een werk in je portfolio die ik heel graag als print of als een ander product wil, kan ik die bij je bestellen?

Je kan mij altijd een bericht sturen hierover. Dan kan ik kijken of ik deze voor je kan bestellen. De prijzen zullen dan iets anders zijn

Product X is uitverkocht, komt hij weer op voorraad?

Dat kan verschillen. Soms als een product uit is verkocht, bestel ik geen nieuwe voorraad meer. Vaak omdat ik het design verouderd vind en ik weer nieuw en beter werk in de plaats heb. Soms restock ik als ik denk dat het design nog populair genoeg is voor een restock.

Menu
Howlita
Shop